Technologická řešení pro inzerenty

  • Demand Side Platform
  • Data Management Platform
  • RTB Ad Exchanges

Špičkové technologie a vaše schopnost správně interpretovat data z mnoha zdrojů výrazně zvýší efektivitu vašich reklamních kampaní.

Úspěch nespočívá v nákupu levných impresí, ale v přesném cílení. Více konverzí a vyšší ROI budete mít jen tehdy, pokud budete reklamu zobrazovat lidem, kteří vaše zboží, služby potřebují nebo chtějí a mohou si je dovolit. I když za impresi někdy zaplatíte o dost víc, konverze a návratnost investic bude vyšší.

Technologických řešení jsou k dispozici desítky. Výběr technologie firmám trvá roky, marketingové oddělení nemá kapacitu testovat a porovnávat technologická řešení. Nakonec pravděpodobně nevybere správně.

Otestujte s námi několik technologií a vyberte tu, která dokáže nejlépe plnit vaše cíle. Naučíme vás pracovat s reporty a monetizovat dostupná data. Ukážeme vám, co technologie umí a co z toho můžete vytěžit. Vy si nakonec vyberete to nejlepší pro vás.

Výhody programatického nákupu reklamy

  • Možnost využít data od třetích stran
  • Sofistikovaný retargeting
  • Geografické cílení ve více úrovních
  • Cílení na konkrétní zařízení (mobil, tablet, desktop)
  • Možnost omezit počet zobrazení jednomu uživateli napříč médii
  • Dynamická optimalizace kreativ