Optimalizujte váš online rozpočet díky strategickému plánování

V průměru lze 67 % rozpočtu alokovat efektivněji. Chcete to prověřit?

MEDIÁLNÍ MIX – pomůžeme vám revidovat a sestavit správný mediaplán s ohledem na cíle vašich kampaní.

NÁKUPNÍ UKAZATELE – zkontrolujeme současnou úroveň vašich cen, podíváme se na nastavení vašich private deals a připravíme doporučení.

SPRÁVNÉ VYUŽITÍ TECHNOLOGIÍ – podíváme se na nastavení technologií, které využíváte, a pomůžeme vám s jejich optimálním nastavením.

Jak Vám můžeme pomoci

Používáme 3vrstvou metodologii:

Media layer – analýza využití potenciálu jednotlivých online kanálů.

Buying layer – analýza cen nákupu jednotlivých medií a alokace rozpočtu do jednotlivých kanálů.

Technology layer – analýza technického nastavení vaší platformy.

Naše řešení

AdTech audit provádíme ve třech jednoduchých krocích:

  1. Zdroje dat – vytáhneme data vašich současných kampaní z DSP a AdServerů.
  2. Analýza dat – provedeme analýzu vašich dat a současně srovnáme s daty z našich
    vlastních sestav; odhalíme slabá místa.
  3. Report a prezentace výsledků – připravíme přehledný report a připravíme doporučení;
    s realizací vám rádi pomůžeme.

Možnosti spolupráce

Audit – analýza současného využití potenciálu kampaní s ohledem na všechny aspekty, které je ovlivňují.

Konzultace a implementace – po vytvoření auditu vám pomůžeme s realizací jednotlivých doporučení, ať už strategického nebo technického rázu.

Dejte nám vědět…

Pro co nejrychlejší reakci je super nám napsat zprávu se základním popisem. Díky tomu se k vám můžeme vrátit s podklady a více informacemi.

info@programmatic.team
+420 724 609 927

    Kontaktujte nás