Snižuje se vám zisk kvůli neefektivnímu získávání souhlasů?

OPTIMALIZUJTE STRATEGII PRO ZÍSKÁVÁNÍ SOUHLASŮ.
ZÍSKEJTE MAXIMUM Z TCF 2.0

SPRÁVNÉ A PROFESIONÁLNÍ NASTAVENÍ
CONSENT MANAGEMENT PLATFORMY VÁM POMŮŽE

01.

ZACHRÁNIT PŘÍJMY

Pokud nechcete ztrácet příjmy, je zapotřebí ad tech partnerům zasílat správné signály ve správný čas.

02.

ZVÝŠIT CONSENT-IN

Správný design a testování vám pomohou získat více souhlasů od uživatelů.

03.

DODRŽET LEGISLATIVU

Vydavatelé jsou zodpovědni za naplnění uživatelského nastavení v CMP liště.

POMŮŽEME VÁM V TĚCHTO SITUACÍCH

  • Nalezení drobných, ale velmi specifických rozdílů při zpracování dat.
    (souhlas nebo oprávněný zájem)
  • Pomůžeme:
  • Definovat situace, ve kterých je potřeba získat souhlas, a jak efektivně spravovat souhlasy, které již byly shromážděny.
  • Definovat zodpovědnosti a závislosti všech stran (uživatel, vendor a publisher).
  • Nastavit proces z hlediska technologií.
  • Správně nakonfigurovat CMP platformu, kterou používáte.
  • Zjednodušit migraci na flexibilnější platformu, pokud vám v současné něco chybí.

a/nebo

  • Vyladění systému pro efektivní sběr souhlasů.
  • Vyladění CMP
  • Náš přístup přesahuje klasický sběr souhlasů. Věříme v udržitelný marketing, ve kterém se se všemi zúčastněnými stranami - vydavateli, inzerenty a uživateli médií - zachází stejně s ohledem na jejich potřeby. Jsme přesvědčeni, že dobrovolně udělený souhlas s plným vědomím všech důsledků, které z něj vyplývají, je cennější než souhlas vynucený nebo získaný porušením pravidel. Nabízíme řešení, které toto zohledňuje.

NEJSTE SI NĚČÍM JISTÍ?
KONTAKTUJTE NÁS A POMŮŽEME VÁM:

Jsou vaše současné technologie v souladu s GDPR a ePrivacy?

Nejste si jisti, jak integrovat nějakou technologii?

Dochází vám nápady, jak zvýšit míru consentů?

Chybí vám data o sběru souhlasů a jejich efektivitě?

Jste schopni se vypořádat s právem na námitku a odvolání souhlasu?

Pozorujete pokles příjmů v některém z kanálů a nejste si jistí, co za tím je?

Ahoj, jmenuji se Barbara.

Pojďme si popovídat o ad techs a strategiích, které přináší
dlouhodobě udržitelný výnos.

PRACUJEME PRO VYDAVATELE
od roku 2013